-->

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΟΛΑ ΤΣΑΜΠΑ! ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ! (ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ....ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ...)

Αφορμή για την ανάρτηση αποτέλεσε η συχνή - πυκνή εμφάνιση του λαλίστατου υπουργού της Υγείας στα ΜΜΕ και η αναγγελία εκατομμυρίων ευρώ που ΘΑ διατεθούν για χειρουργικές επεμβάσεις και φαρμακευτική περίθαλψη των ανασφάλιστων. Αυτό το τελευταίο μάλιστα το "σέρβιρε" ενώ είχε πάει σε τελετή μεγάλης φαρμακευτικής που έκανε δωρεά μια μεγάλη ποσότητα φαρμάκων. Πήγε λοιπόν ο Υπουργός να ευχαριστήσει την εταιρία για την φιλευσπλαχνία της και γι να τάξει ενίσχυση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Το θέμα είναι πως ούτε οι ασφαλισμένοι δεν μπορούν πλέον να καλύψουν τη συμμετοχή τους στην φαρμακευτική δαπάνη και πεθαίνουν αβοήθητοι (κατά τα άλλα τα φάρμακα φτήνυναν...αλλά οι ασφαλισμένοι τα πληρώνουν πολύ ακριβότερα από πριν.
Είναι προφανής η προεκλογική "ανάγκη" της κυβέρνησης για τέτοιες εξαγγελίες. Η πραγματικότητα όμως επιμένει να διαφωνεί και με την κυβέρνηση και με την προπαγάνδα των ΜΜΕ.
Αντί άλλης απάντησης αναδημοσιεύουμε μια μόνο περίπτωση "ευεργετημένου" καρκινοπαθή (Ιστορία από την πραγματική ζωή)

<<...Η Αννα Μπουράνη είναι μια απ’ αυτούς. Το πρώτο πράγμα που έκανε όταν συναντηθήκαμε σ’ ένα καφενείο στην Αμφιάλη είναι να μου δείξει παλιές φωτογραφίες που κουβαλάει στο πορτοφόλι της, από τότε που είχε μαύρα μακριά μαλλιά. «Τότε έπαθα ρε παιδιά το μεγάλο σοκ, όταν άρχισαν να πέφτουν να μαλλιά μου από τη χημειοθεραπεία. Τα είχα πάντα μακριά». Η Άννα είναι μια γοητευτική γυναίκα 62 ετών. Διαγνώστηκε με καρκίνο στο μαστό τον Απρίλιο του 2012. Έκανε εγχείρηση στο Ιπποκράτειο και μετά έπρεπε να ξεκινήσει χημειοθεραπεία. Ωστόσο επειδή έχει χρέη στην εφορία και στο ΤΕΒΕ, γιατί έχει στο όνομα της ένα μικρό φορτηγό δημοσίας χρήσης, το οποίο ναυλώνει μεγάλη εταιρεία που δεν την πληρώνει εδώ και ένα χρόνο, έληξε το βιβλιάριο της. «Μάζεψα όλα τα χρυσαφικά μου, τα πούλησα κι έτσι κατάφερα να ανανεώσω το βιβλιάριο για δύο μήνες κι έκανα 8 σχήματα. Μετά που είπαν ότι έπρεπε να κάνω 30 ακτίνες και να πάρω  herseptin για ένα χρόνο. Τίποτα δεν έκανα. Τελείωσε η ασφάλεια, λεφτά δεν έχω και τα παράτησα. Παίρνω μόνο ένα χάπι που κοστίζει 150 ευρώ το κουτί και μου το δίνουν δωρεάν από το Κοινωνικό Ιατρείο του Ελληνικού».

Η Άννα εδώ και δύο χρόνια ούτε τη θεραπεία της κάνει, ούτε ελέγχους για να δει την κατάσταση της υγείας της. Μάλιστα όταν έκανε τη μαστεκτομή, της έβαλαν ένα πρόχειρο επίθεμα στο στήθος της με μια βαλβίδα που θα έπρεπε να αφαιρεθεί μετά από κάποιους μήνες. Κι αυτό ακόμα εκεί είναι. «Όταν μου είπαν στα ΚΕΠΑ να σηκώσω τη μπλούζα μου, μ’ έπιασαν τα κλάματα». Και τώρα την πιάνουν. «Μη με τραβήξετε τώρα. Δε θέλω κακομοιριά» μου λέει και καπνίζει συνέχεια. Ύστερα γελάει. «Αυτό το φορτηγό μου έβγαλε τον καρκίνο. Δεν ξέρω τι να το κάνω. Να το πουλήσω δε μπορώ, ούτε να το μεταβιβάσω. Λεφτά δε μου δίνουν κι έτσι δε μπορώ να ξοφλήσω το χρέος στο ταμείο. Άρα , ούτε σύνταξη από τα ΚΕΠΑ μπορώ να βγάλω, ούτε βιβλιάριο απορίας». Η Άννα ζει με μια σύνταξη 600 ευρώ που παίρνει ο σύζυγος της. Χρωστάνε 3 ενοίκια και ο άντρας της έχει σοβαρά κινητικά προβλήματα και Αλτσχάιμερ. «Ξυπνάω το πρωί και πονάω ολόκληρη. Ούτε που ξέρω τι έχω. Δεν αντέχω να ζω έτσι. Καλύτερα να πεθάνω. Μόνο τον άντρα μου σκέφτομαι που παλιά ήταν γίγαντας και ήμασταν χαρούμενοι. Μη τον πετάξουν πουθενά , αν φύγω εγώ.»
Η Άννα έγραψε την ιστορία της στην ανακρίτρια. Πρόσφατα ο Ιατρικός Σύλλογος κατάθεσε αγωγή για τη ζημία που έχουν υποστεί ανασφάλιστοι πολίτες εξαιτίας της αδυναμίας πρόσβασης τους στο ΕΣΥ. Εξάλλου ακόμα ανατριχιάζουν όσοι διαβάζουν το αμίμητο που είπε στη Washigton Post ο Υπουργός Υγείας, Αδωνης Γεωργιάδης: «Είναι γνωστό πως ο καρκίνος δεν αποτελεί επείγον περιστατικό εκτός αν βρίσκεται ο ασθενής σε τελικό στάδιο αρρώστιας». Αυτό που είναι γνωστό είναι μάλλον το ακριβώς αντίθετο. Ο καρκίνος έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες καταπολέμησης πριν από το τελικό στάδιο. Μετά το σάλο που προκλήθηκε και το βομβαρδισμό μηνυμάτων στο twitter, ο Υπουργός δήλωσε «χαμένος στη μετάφραση» και ισχυρίστηκε ότι «οι καρκινοπαθείς λαμβάνουν από την πρώτη στιγμή την απαραίτητη περίθαλψη ακόμα κι αν είναι ανασφάλιστοι».>>
(Μέρος άρθρου από το vice.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.