-->

Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.

   Δεν είναι καινούργιο, ούτε άγνωστο το γεγονός πως εδώ και χρόνια, ασθενείς,συνοδοί και κυρίως οι εργαζόμενοι που μετακινούνται τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα από και προς το Νοσοκομείο ταλαιπωρούνται σκληρά από την κακή εξυπηρέτηση του ΟΑΣΑ.
Αποτέλεσμα εικόνας για ταλαιπωρια λεωφορεια   Ιδιαίτερα η μια από τις δύο γραμμές που εξυπηρετούν το Νοσοκομείο, καθυστερεί τραγικά στα δρομολόγιά της, ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που δρομολόγια παραλείπονται εντελώς!
Έτσι αναμονές από ένα τέταρτο ως μία ώρα δεν είναι εξαίρεση αλλά ο κανόνας.
   Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πόσο εξοντωτική είναι αυτή η αναμονή στο τέλος της βάρδιας, πόσο επιμηκύνεται στην ουσία το ωράριο και η κούραση των εργαζομένων, πόσο ταλαιπωρούνται ασθενείς και συνοδοί, που δεν έχουν άλλη εναλλακτική λύση από το ...ταξί, όταν το βρίσκουν κι' αυτό, όταν έχουν να το πληρώσουν!
   Ίδια πάνω - κάτω είναι η κατάσταση και γι' αυτούς που προσπαθούν να φτάσουν στο Νοσοκομείο, αφού δεν έχουν άλλες επιλογές πρόσβασης με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
   Πολλές φορές, είτε οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, είτε ως Σωματείο, έχουμε απευθυνθεί στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ, χωρίς βεβαίως να εισακουστούμε.
   Επειδή ο κόμπος έφτασε στο χτένι, ως τελευταία λύση, απευθυνθήκαμε στον Αναπληρωτή Διοικητή, συζητήσαμε το ζήτημα, το οποίο άλλωστε το είχαν ήδη θέσει οι συνάδελφοι, αναγνωρίστηκε το πρόβλημα και ως αποτέλεσμα, συντάχτηκε έγγραφο, αυτή τη φορά απ' ευθείας  στο Διοικητή του ΟΑΣΑ. 
Περιγράψαμε (για άλλη μια φορά) την κατάσταση και προτείναμε λύσεις από την εμπειρία ...τόσων χρόνων ταλαιπωρίας.
   Η υπομονή όμως των εργαζομένων έχει ήδη εξαντληθεί από τη φυσική και οικονομική ταλαιπωρία που υφίστανται και καλά θα κάνει η Διοίκηση του ΟΑΣΑ να ευαισθητοποιηθεί και μάλιστα άμεσα. Γιατί η αμέσως επόμενη λύση είναι να μαζευτούμε όλοι οι εργαζόμενοι και να υποβάλλουμε το αίτημά μας δια ζώσης!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου