-->

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021

Πόσο παράλογα και νοσηρά είναι τα μέτρα...

Πόσο παράλογα και νοσηρά είναι τα μέτρα που επιβάλλει η κυβέρνηση για τον κορονοϊό, ας το σκεφτεί καθένας μόνος του. 
Εμβολιάστηκα κανονικά με δύο δόσεις - η δεύτερη τον Ιούνιο. Ανά πάσα στιγμή, λοιπόν, έχω διαθέσιμο προς επίδειξη το πιστοποιητικό εμβολιασμού και μπαίνω όπου θέλω, χρησιμοποιώ τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ψωνίζω στο σούπερ μάρκετ, πάω σινεμά, αν θέλω βόλτα στην παραλία και πίνω το καφεδάκι μου στα πιο πολυσύχναστα καφέ! 
Μόνο που… πριν από μερικές ημέρες κόλλησα! Ναι, άρπαξα κι εγώ κορονοϊό. Ημουν εμβολιασμένος και για δυο-τρεις μέρες δεν το πήρα χαμπάρι. Το κατάλαβα όταν νόσησε σοβαρά συγγενικό μου πρόσωπο. Ώσπου να κάνω μοριακό τεστ και να βγει το αποτέλεσμα πέρασαν άλλες δύο μέρες.
Στη δουλειά όμως έπρεπε να πηγαίνω, γιατί έτσι λένε τα πρωτόκολλα, ώσπου να βγει το αποτέλεσμα του μοριακού.
Δηλαδή, πέντε μέρες θα μετέδιδα τον ιό αν δεν είχα ζητήσει να κάνω χρήση κανονικής άδειας, όταν το υποπτεύθηκα. Αλλά και μετά, αν ήμουν ασυνείδητος, θα μπορούσα να κινούμαι ανεξέλεγκτα, αφού είχα διαθέσιμο πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Από τον ΕΟΔΥ δεν επικοινώνησε μαζί μου ποτέ κανένας! Μόνο από την Πολιτική Προστασία δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τη... Λέσβο, αν και είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης. Κανείς δεν με τσέκαρε αν κάνω κανονικά την καραντίνα μου, ούτε τηλεφωνικά ούτε με οποιονδήποτε τρόπο. Κι όταν τέλειωσε η καραντίνα και ρώτησα αν πρέπει να κάνω κάποιο τεστ για να επιστρέψω στη δουλειά, μου απάντησαν ότι «δεν προβλέπεται από τα πρωτόκολλα». Εκανα μόνος μου και φυσικά το πλήρωσα μόνος μου.
 Δεν ξέρω τι είναι πιο νοσηρό. Η Covid-19 ή οι εγκέφαλοι που σκέφτονται τα υποτιθέμενα μέτρα προστασίας - αφενός ανεπαρκή, αφετέρου χωρίς να μπορούν να τα εφαρμόσουν στην πράξη.
Νίκος Φωτόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.