-->

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ (ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ): ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Η ...ΦΤΩΧΕΙΑ!

Αναρτούμε παρακάτω τρία διαφορετικά άρθρα που αφορούν στο νέο μισθολόγιο που θα αποτελέσει μέρος της "συμφωνίας" κυβέρνησης - δανειστών. Προφανώς με διαφορετική προσέγγιση το κάθε ένα, αφήνει και διαφορετική "αίσθηση" . Η πραγματικότητα όμως βγαίνει για όποιον θέλει να κοιτάξει πέρα από την άποψη του κάθε αρθρογράφου. Το τελευταίο για παράδειγμα, από το alphafm δίνει και έτοιμα παραδείγματα. Αν προσέξουμε όμως θα παρατηρήσουμε πως αυτά αφορούν στα "άνω άκρα" και σαφώς το μικρότερο αριθμό των υπαλλήλων και όχι το μέσο όρο, για τον οποίο τα πράγματα είναι οπωσδήποτε χειρότερα. Το άρθρο από το "Ριζοσπάστη" επικεντρώνει στην προοπτική που ανοίγει (ή κρύβεται) με το μισθολόγιο που θα εφαρμοστεί, μια προοπτική που κατά την άποψή μας δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα. 
Σε κάθε περίπτωση πάντως, όλοι συμφωνούν πως το μισθολόγιο θα στηρίζεται στις παρακάτω αρχές: 
1. Το σύνολο του μισθολογικού κόστους θα παραμείνει το ίδιο.
2. Θα γίνουν αναδιανομές υπέρ των "παραγωγικών" υπαλλήλων και γενικά των "στελεχών" οι οποίες θα είναι σε ποσοστό επί του μισθού. 
3. Θα κοπεί ό,τι αυξάνει σήμερα το μισθό και δεν περνάει από την κρησάρα της αξιολόγησης. (δηλαδή δεν τους πειράζουν οι "διαφορές" αρκεί να μπορεί να τις ελέγχει το σύστημα). 

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: 1. Μειώσεις μισθών (είτε άμεσες, είτε με τη μέθοδο της στασιμότητας) για τους χαμηλά στην ιεραρχία και στους "μη παραγωγικούς" 
2. Επιβράβευση των "καλών" υπαλλήλων και 
3. Άνοιγμα ακόμα περισσότερο της ψαλίδας και δημιουργία μιας ιδιαίτερης κάστας στελεχών. Αυτοί αν θέλουν να παραμείνουν στην καρέκλα τους θα πρέπει να λειτουργούν σε βάρος των υπολοίπων, να φέρονται σαν τους πιο σκληρούς εργοδότες. 
   Όλη αυτή η διαδικασία, αν εφαρμοστεί, θα έχει εκτός από τα παραπάνω, ακόμα πιο "καθολικές" συνέπειες: Θα αποσαθρώσει κάθε συνδικαλιστική δραστηριότητα και κάθε συνδικαλιστικό δικαίωμα, (π.χ. Ποιός προϊστάμενος θα ρισκάρει την "αξιολόγησή" του κάνοντας απεργία, ή ακόμα χειρότερα θα ανεχτεί τη συμμετοχή για τους υφισταμένους του; Ακόμη, οι υφιστάμενοι πόσο εύκολα θα πάνε κόντρα ξέροντας ότι η αξιολόγησή τους εξαρτάται (και) από τον προϊστάμενο, του οποίου θα πρέπει να είναι αρεστοί,περισσότερο από το διπλανό τους;) 
Επιπλέον η συμμετοχή στις "αξιολογήσεις" και ιδιωτών - σαν την task-force πχ θα σκεπάσει σαν ομπρέλα κάθε προσωπική ¨εμπλοκή", θα αποξενώσει ακόμα περισσότερο τους εργαζόμενους, θα συντρίψει κάθε έννοια αλληλεγγύης και κάθε δυνατότητα συλλογικής διεκδίκησης.
  Είναι φανερό πως όλα τα παραπάνω καθόλου δεν έχουν να κάνουν πραγματικά με την παραγωγικότητα, τη δικαιοσύνη και την ... ανακάλυψη των τεμπέληδων. 
Έχουν πολύ πιο βαθιά και αντιδραστικά χαρακτηριστικά. Δεν στοχεύουν στην ανάπτυξη και στην ποιότητα των υπηρεσιών αλλά στον ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο της ζωής μας, στην ακόμα μεγαλύτερη φτωχοποίησή μας, στην αδράνοποίησή μας σαν εργαζόμενους που τους συνδέουν κοινά προβλήματα. Σκοπεύουν στην δημιουργία μιας, ψεύτικης, μη αντικειμενικής εξατομικευμένης στάσης στο εργασιακό περιβάλλον που. θα παραλύσει κάθε δυνατότητας αντίστασής μας. Και όλα αυτά με το περιτύλιγμα της "ποιότητας των υπηρεσιών".  Τι επιστημονική απάτη αλήθεια! 
   Και μια τελευταία κουβέντα: Αν ήθελαν πραγματικά να αξιολογήσουν, να μετρήσουν, να βρουν τους τεμπέληδες μπορούσαν να το κάνουν όλα αυτά τα χρόνια, μπορούν το ίδιο καλά και τώρα. Να εξασφαλίσουν προσωπικό και συνθήκες δουλειάς,αξιοπρεπείς μισθούς, να κόψουν το ρουσφέτι κλπ κλπ.
  Από τον καιρό της προηγούμενης απόπειρας αξιολόγησης, επί Σαμαρά - Βενιζέλου, αναγκαζόμαστε δυστυχώς να επιχειρηματολογήσουμε, με τα ίδια επιχειρήματα για την πραγματική της φυσιογνωμία και επιδιώξεις της. Είτε έχει ποσοστώσεις είτε όχι. 
   Είναι νομίζουμε καιρός, για να έρθουμε και στα δικά μας, όλο το συνδικαλιστικό κίνημα και η ΠΟΕΔΗΝ να πάρει θέση ενάντια στην αξιολόγηση (είτε "καλή" είτε "κακή") και στο νέο μισθολόγιο. Να σταματήσουν επιτέλους οι δεκάρικοι των ενδοπαραταξιακών εμφυλίων, περί του ποιός είναι περισσότερο αντιμνημονιακός (στα λόγια) και πιο επαναστάτης (επίσης στα λόγια) από τους άλλους. 
Να οργανωθούν αγώνες και κινητοποιήσεις όλων των εργαζομένων για αυξήσεις στους μισθούς, για προσλήψεις, για να ανοίξουν τα κλειστά Νοσοκομεία!
Εκεί θα αποδειχτεί και το "ποιόν" του καθενός....

Παρακάτω ακολουθούν με τη σειρά χτεσινά δημοσιεύματα σχετικά με το μισθολόγιο:
Από in.gr:
Άμβλυνση των μεγάλων μισθολογικών διαφορών στο δημόσιο τομέα χωρίς περικοπές στις βασικές αποδοχές, προβλέπει το σχέδιο ενιαίου μισθολογίου που ετοίμασε η κυβέρνηση και θα αποτελέσει  τις επόμενες μέρες αντικείμενο συζήτησης  με τους εκπροσώπους των Θεσμών, στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης για την ολοκλήρωση της νέας συμφωνίας. Το σχέδιο καλύπτει πλήρως τη απαίτηση των δανειστών για μείωση του ετήσιου μισθολογικού κόστους στα 14,8 δισ. ευρώ την επόμενη τριετία.
Η εξοικονόμηση επιτυγχάνεται με σύγκλιση των αποδοχών όλων των κατηγοριών εργαζομένων στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και με εξορθολογισμό της δαπάνης για επιδόματα και πρόσθετες αποδοχές. Οι  παρεμβάσεις είναι δημοσιονομικά ουδέτερες και απόλυτα συμβατές με όσα κατά καιρούς είχε ζητήσει η τρόικα.
Το υπουργείο Οικονομικών, το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης που έχουν ήδη συντάξει και το σχέδιο νόμου όπου ενσωματώνονται όλες οι προτεινόμενες αλλαγές. Η κυβέρνηση βρίσκεται λοιπόν «ένα βήμα μπροστά» από τους Θεσμούς, έχοντας έτοιμη ολοκληρωμένη πρόταση-λύση πριν ακόμη το θέμα τεθεί επί τάπητος στη διαπραγμάτευση με τους εκπροσώπους  των δανειστών.
Την πρόταση για το ενιαίο μισθολόγιο θα παρουσιάσει στους θεσμούς ο Παναγιώτης Παυλόπουλος, σύμβουλος του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα για ευρωπαϊκά και οικονομικά θέματα.
Σημειώνεται πως η τρόικα ήδη από τον Απρίλιο του 2014 είχε ζητήσει την εφαρμογή  ενιαίου μισθολογίου από 1/1/2015. Η κυβέρνηση Σαμαρά είχε πετύχει εξάμηνη αναβολή, έως τον Ιούλιο του 2015. Πλέον όλα δείχνουν πως το νέο ενιαίο μισθολόγιο θα εφαρμοσθεί από την 1ηΙανουαρίου 2016.

Από το Ριζοσπάστη.

Ερχονται κι άλλες ανατροπές με το νέο μισθολόγιο
Ολική επαναφορά των σχεδίων που συζητούσε η τρόικα με την προηγούμενη κυβέρνηση

Το σχέδιο του νέου «ενιαίου» μισθολογίου των εργαζομένων στο Δημόσιο έχει έτοιμο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, σύμφωνα με δημοσιεύματα. Αν και δεν έχει δημοσιοποιηθεί το ακριβές περιεχόμενό του, με βάση τις μέχρι σήμερα θέσεις της κυβέρνησης η πρότασή της ουσιαστικά ταυτίζεται με την πρόταση της προηγούμενης κυβέρνησης, επιβεβαιώνοντας και σε αυτό τον τομέα ότι υπάρχει ολική επαναφορά της ατζέντας που συζητούσε η τρόικα με ΝΔ - ΠΑΣΟΚ. Το νέο μισθολόγιο θα ισχύσει από 1 Γενάρη 2016.
Σύμφωνα με τις θέσεις που έχει κατά καιρούς διατυπώσει η σημερινή κυβέρνηση, οι αλλαγές θα θέσουν ένα σταθερό ποσοστό επί του ΑΕΠ, το οποίο θα αποτελεί το ανώτατο όριο των μισθολογικών δαπανών. Με αυτό τον τρόπο, μείωση του ΑΕΠ θα σημάνει και μείωση των μισθολογικών δαπανών και αυτό με τη σειρά του θα σημαίνει είτε μείωση των μισθών, είτε ακόμα και απολύσεις.
Εντός του νέου μισθολογίου, πρόθεση της κυβέρνησης είναι να θεσμοθετήσει μηχανισμό σύνδεσης των μισθών με την «ικανότητα» και την «απόδοση». Ακόμα, η κυβέρνηση έχει δηλώσει την πρόθεσή της να διατηρήσει τους μισθούς στα επίπεδα του Δεκέμβρη του 2014, πράγμα το οποίο όμως σημαίνει διατήρηση των τεράστιων μειώσεων που έχουν υποστεί οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο από το 2008 και μετά.
Χαρακτηριστικό είναι το ότι η μισθολογική δαπάνη μεταξύ των ετών 2009 - 2014 έχει μειωθεί τουλάχιστον κατά 40% (από περίπου 25 δισ. ευρώ το 2009 σε περίπου 15 δισ. ευρώ το 2014). Στην κατεύθυνση της παραπέρα μείωσης της μισθολογικής δαπάνης, η κυβέρνηση προτίθεται να μειώσει το λεγόμενο «μη μισθολογικό κόστος», όπως υπερωρίες, οδοιπορικά, εκτός έδρας, σεμινάρια επιμόρφωσης, κ.ά.
Το νέο μισθολόγιο θα συνδυάζεται με ένα σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων και ένα σύστημα μόνιμης κινητικότητας. Ολα μαζί αποτελούν εργαλεία χειραγώγησης των εργαζομένων και συμβάλλουν σε ένα πιο ευέλικτο κράτος σε προσαρμογές που επιβάλλουν κάθε φορά τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων. Τέλος, για την αποτελεσματικότερη εφαρμογή των μηχανισμών αυτών προβλέπεται η πρόσληψη διευθυντών.

Από alphafm.gr

Εγκύκλιος για τους μισθούς στο Δημόσιο μετά το ενιαίο μισθολόγιο – 
Ποιό θα είναι το ανώτατο όριο αποδοχών

- Για υπάλληλο ΤΕ κατηγορίας, το ανώτατο όριο αποδοχών είναι το ποσό των 1.331,00 ευρώ
- Αντίστοιχα για υπάλληλο ΠΕ κατηγορίας, το ανώτατο ποσό των μηνιαίων αποδοχών στα 2.409,00 ευρώ
- Φορείς του δημοσίου απειλούνται με κατάργηση των επιχορηγήσεων εάν δεν στέλνουν οικονομικά στοιχεία
- Δείτε αναλυτικά παραδείγματα για όλες τις κατηγορίες των δημοσίων υπαλλήλων

Διευκρινιστική εγκύκλιο, σχετική με την εφαρμογή του άρθρου 31 του πολυνομοσχεδίου, για την αναμόρφωση του μισθολογίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα, απέστειλε σήμερα το υπουργείο Οικονομικών στους εμπλεκόμενους φορείς.
Το άρθρο 31 εφαρμόζεται σε ΔΕΚΟ και Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου που επιχορηγούνται τακτικά, κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους, καθώς και σε δημόσιες επιχειρήσεις, οργανισμούς και ανώνυμες εταιρείες που υπάγονται στο Ν. 3429/2005.
Στην εγκύκλιο επισημαίνεται ότι, οι οργανισμοί, θα πρέπει να μεριμνήσουν για την αναδιάρθρωση του μισθολογίου τους, με τέτοιο τρόπο, ώστε το ανώτατο όριο αποδοχών που μπορεί να φτάσει ο υπάλληλος κάθε εκπαιδευτικής κατηγορίας να μην υπερβαίνει το ανώτατο όριο αποδοχών της αντίστοιχης εκπαιδευτικής κατηγορίας (ΤΕ, ΔΕ, ΣΕ, ΠΕ) στο Δημόσιο.
Παραδείγματα:
Για υπάλληλο ΤΕ κατηγορίας, το ανώτατο όριο αποδοχών είναι το ποσό των 1.331,00 ευρώ.
Αντίστοιχα για υπάλληλο ΠΕ κατηγορίας, το ανώτατο ποσό των μηνιαίων αποδοχών του μπορεί να διαμορφωθεί στα 2.409,00 ευρώ.
Τα ανωτέρω ανώτατα όρια μπορούν να προσαυξάνονται με το συνυπολογισμό των επιδομάτων που προβλέπονται στο κεφάλαιο Β’ του ίδιου νόμου για το Δημόσιο, τα οποία είναι το οικογενειακό (αρ. 17), το ανθυγιεινό ή επικίνδυνης εργασίας (αρ. 15 παρ. 1), το επίδομα απομακρυσμένων περιοχών (αρ. 15 παρ. 2), το επίδομα θέσης ευθύνης (αρ.18) και τα οποία καταβάλλονται αποκλειστικά σε όσους εργαζόμενους συντρέχουν οι προϋποθέσεις και μόνο μέχρι του αντίστοιχου ορίου που προβλέπεται για κάθε επίδομα για το Δημόσιο.
Για υπάλληλο ΤΕ κατηγορίας με ένα παιδί σε ΔΕΚΟ ή σε ΝΠΙΔ το ανώτατο ύψος των τακτικών μηνιαίων αποδοχών του μπορεί να ανέρχεται μέχρι του ποσού των (1.331,00 + 50,00 =) 1.381,00 ευρώ, διότι αυτό είναι το αντίστοιχο ανώτατο όριο αποδοχών που προβλέπεται για τον υπάλληλο ίδιας εκπαιδευτικής κατηγορίας με ένα παιδί στο Δημόσιο.
Τυχόν επιπλέον επιδόματα που καταβάλλονται στους υπαλλήλους των ΝΠΙΔ ή των ΔΕΚΟ και προσαυξάνουν τις μηνιαίες απολαβές σε ποσό μεγαλύτερο του ανωτάτου ορίου που προβλέπεται για το Δημόσιο (συμπεριλαμβανομένων των επιδομάτων που αναγνωρίζονται σε αυτό) δεν καταβάλλονται.
Υπάλληλος ΤΕ σε ΔΕΚΟ λαμβάνει: μηνιαίο μισθό 1.200,00 ευρώ. Λαμβάνει επίσης οικογενειακή παροχή 50,00 ευρώ, επίδομα επικίνδυνης εργασίας 200,00 ευρώ και επιπλέον επιδόματα 300,00 ευρώ.
Το σύνολο των αποδοχών του είναι 1.750,00 ευρώ.
Αντίστοιχος υπάλληλος στο Δημόσιο, το ανώτατο όριο αποδοχών που μπορεί να λάβει με 35 έτη προϋπηρεσίας και οικογενειακό. επίδομα, καθώς και επίδομα επικίνδυνης. εργασίας είναι (1.331,00 + 50,00 + 150,00 =) 1.551,00 ευρώ.
Επομένως, ο υπάλληλος ΤΕ του παραδείγματος δεν θα μπορεί από 1.11.2011 να λαμβάνει ποσό μεγαλύτερο των 1.551,00 ευρώ.
Σημειώνεται επίσης, ότι μέχρι την έκδοση υπουργικής απόφασης με την οποία θα καθορίζονται οι δικαιούχοι και οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας στις ΔΕΚΟ και τα ΝΠΙΔ το επίδομα αυτό, δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των 150,00 ευρώ μηνιαίως.
Για τα διευθυντικά στελέχη το ανώτατο όριο αποδοχών διαμορφώνεται κατά τον ίδιο τρόπο με την διαφορά ότι για να βρεθεί το ανώτατο όριο προστίθεται στις μηνιαίες απολαβές και το επίδομα θέσης ευθύνης.
Υπάλληλος ΠΕ ο οποίος έχει θέση γενικού διευθυντή μπορεί να λαμβάνει μηνιαίες τακτικές αποδοχές κατ’ ανώτατο όριο μέχρι του ποσού των (2.409,00 + 900,00 =) 3.309,00 ευρώ (και επιπλέον το οικογενειακό. Επίδομα, εάν συντρέχουν οι προϋποθέσεις).
Ο υπολογισμός της προϋπηρεσίας για τα ΝΠΙΔ και τις ΔΕΚΟ εξακολουθεί να γίνεται όπως γινόταν μέχρι σήμερα με βάση τις σχετικές για κάθε φορέα νομοθετικές ή άλλες διατάξεις που τον διέπουν.
Για τα ανώτατα όρια κάθε εκπαιδευτικής κατηγορίας ισχύουν οι προϋποθέσεις της υπ’ αριθμ. 2/78400/0022/14.11.2011 εγκύκλιο του Γενικού λογιστηρίου του Κράτους
Σχετικά με την εφαρμογή της διάταξης σύμφωνα με την οποία το μέσο κατά κεφαλή κόστος των πάσης φύσεως αποδοχών, εξαιρουμένων των εργοδοτικών εισφορών, απαγορεύεται να υπερβαίνει τα 1.900,00 ευρώ το μήνα, η εγκύκλιος διευκρινίζει, ότι η διάταξη, έχει εφαρμογή, στο προσωπικό, που απασχολείται με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, στο εποχικό προσωπικό, στους δικηγόρους που απασχολούνται με σύμβαση έμμισθης εντολής. Αντιθέτως δεν συνυπολογίζονται οι αποδοχές που καταβάλλονται για συμβάσεις έργου ή παροχή ανεξάρτητων υπηρεσιών, καθώς και στα μέλη του Δ.Σ.
Ακόμη, οι φορείς της παραγράφου 1 υποχρεούνται στο τέλος κάθε τριμήνου και εντός 20 ημερών να υποβάλουν στην Γενική Γραμματεία ΔΕΚΟ αναλυτικά ποσοτικά στοιχεία για τον έλεγχο τήρησης των ανωτέρω περιορισμών. Σε περίπτωση υπέρβασης οι Φορείς υποχρεούνται σε περικοπές το επόμενο τρίμηνο, ώστε να συμμορφωθούν στα επιβαλλόμενα όρια και να αποκατασταθεί η υπέρβαση.
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης διακόπτεται αυτοδικαίως η επιχορήγηση που τυχόν λαμβάνει ο φορέας από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Η παράλειψη της διοίκησης να προβεί σε αποκατάσταση των ορίων αποδοχών που ορίζονται στις προηγούμενες παραγράφους συνιστά αδικοπραξία σε βάρος του Δημοσίου για την αποκατάσταση της οποίας ευθύνονται συλλογικά τα όργανα της διοίκησης.
Στην εγκύκλιο επισημαίνεται, ότι όλοι οι φορείς θα πρέπει να μεριμνούν για την έγκαιρη αποστολή των αιτούμενων ποσοτικών στοιχείων, καθώς και οποιουδήποτε άλλου στοιχείου είναι κατά την κρίση τους απαραίτητο στην Διεύθυνση Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών η οποία συνεπικουρεί την Ειδική Γραμματεία Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
Στις περιπτώσεις εκείνες όπου η μηνιαία μείωση που επέρχεται στις αποδοχές των υπαλλήλων είναι μεγαλύτερη από 25% σε σχέση με τις αποδοχές που λάμβαναν πριν την έναρξη ισχύος του ως άνω νόμου τότε η μείωση κατανέμεται ως εξής:
α) 25% μείωση επί των αποδοχών που ελάμβαναν οι δικαιούχοι κατά τον τελευταίο μήνα πριν την έναρξη ισχύος των ως άνω διατάξεων, δηλαδή την 31.10.2011
β) η υπερβάλλουσα μείωση ισόποσα σε χρονικό διάστημα δύο ετών από το τέλος του πρώτου έτους εφαρμογής, δηλαδή από 1.11.2012 και εφεξής.
Π.χ. υπάλληλος ΔΕ που λαμβάνει κατά την 31.10.2011 μηνιαίες αποδοχές ύψους 2.400,00 ευρώ.
Εάν με την εφαρμογή του νόμου οι αποδοχές του θα πρέπει να διαμορφωθούν στο ποσό των 1.500,00 ευρώ, τότε οι μηνιαίες αποδοχές του υπάλληλου αυτού θα μειωθούν σύμφωνα με τα κατωτέρω:
Από 1.11.2011 έως 31.10.2012: 2.400,00 – (2.400,00 x 25%) = 1.800,00 ευρώ.
Στο ποσό των 300,00 ευρώ που απομένει μέχρι τα 1.500,00 ευρώ θα καλυφθεί ως εξής:
Από 1.11.2012 έως 31.10.2013: 1.800,00 – 150,00 = 1.650,00 ευρώ.
Από 1.11.2013 και εφεξής: 1.500,00 ευρώ.
Σε περίπτωση που σε κάποιους φορείς τον πρώτο ή το δεύτερο χρόνο εφαρμογής του νόμου, το μέσο κατά κεφαλή κόστος υπερβαίνει το όριο των 1.900,00 ευρώ ή οι αποδοχές υπερβαίνουν τα όρια της εκπαιδευτικής κατηγορίας για το λόγο ότι εξάντλησαν το περιθώριο της μείωσης, δηλαδή το 25%, θα πρέπει στα στοιχεία που αποστέλλουν να περιέχεται σαφής και εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση από την οποία να διαφαίνεται ξεκάθαρα ο λόγος της απόκλισης, προκειμένου να μην υποστούν τις συνέπειες δηλαδή τη διακοπή της επιχορήγησης.
Διευκρινίζεται τέλος ότι το μέσο κατά κεφαλή κόστος αποδοχών στο ποσό των 1.900,00 ευρώ, ισχύει καθ’ όλη τη διάρκεια της εφαρμογής του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής


πηγή: alphafm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.