-->

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Άδωνις: "Εγώ κάνω τις απολύσεις. Μην μου πάρει τη δόξα ο Τόμσεν"


Άδωνις: "Εγώ κάνω τις απολύσεις. Μην μου πάρει τη δόξα ο Τόμσεν"ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕ! ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ!


Πόσο πιο τραγικός μπορεί να είναι ένας άνθρωπος, πόσο μάλλον ο ίδιος ο υπουργός Υγείας; Σε συνέντευξη τύπου για τα αντιβιοτικά ξεκαθάρισε ο Άδωνις πως «οι τυχόν απολύσεις γιατρών του ΕΟΠΥΥ θα εiναι αποφάσεις δικές του και μόνο» τονίζοντας μάλιστα πως «θα ειναι σωστές εφόσον έχει προηγηθεί η αξιολόγηση» και πρόσθεσε πως «θα κάνει απλώς το αυτονόητο, αλλά έχει βαρεθεί να κάνει το αυτονόητο και να καρπώνεται τη δόξα ο Πολ Τόμσεν»!
Στη συνέχεια είπε ότι η απόφαση για την αξιολόγηση των γιατρών του ΕΟΠΥΥ θα ολοκληρωθεί σε τρεις εβδομάδες. Η αξιολόγηση θα αφορά στα κέντρα υγείας και στις μοναδες υγείας. Θα ενώσουμε τα αποτελέσματα των δύο συστημάτων και θα τα συγκρίνουμε. Αν έχουμε πλεόνασμα, είναι προφανές ότι θα απολυθούν οι γιατροί που περισσεύουν».
Επιπλέον, ανακοίνωσε πως σκοπεύει να προσφέρει απογευματινά χειρουργεία που θα γίνονται κατά προτεραιότητα και σε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα ώστε να προσελκύσει ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες και τους πελάτες τους.
«Είμαι απολύτως αποφασισμένος για τη συνεργασία του ΕΣΥ και των ασφαλιστικών εταιρειών» τόνισε ο υπουργός Υγείας Αδωνις Γεωργιάδης σε συνέδριο των Financial Times.
Σχετικό νομοσχέδιο μάλιστα αναμένεται να ετοιμασθεί έως το τέλος του χρόνου παρά την έντονη αντίδραση των νοσοκομειακών γιατρών.

Από: ygeianews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.